Producenci

Dostawcy


PRZEGLĄD DUŻY ROWERU HOLENDERSKIEGO – 199zł

-Przegląd duży obejmuje pełny serwis roweru holenderskiego, z wyłączeniem serwisu piasty wielobiegowej - dodatkowo płatne (80-150zł)
-Pełen serwis kół - centrowanie i sprawdzenie naciągu szprych, czyszczenie i smarowanie piast z wymianą kulek na nowe
-Sprawdzanie stanu technicznego piasty wielobiegowej
-Czyścimy napęd i regulujemy działanie piasty wielobiegowej
-Zużyte elementy (linki i pancerze, elementy napędu) wymieniamy po wcześniejszym ustaleniu z klientem
-Smarujemy hamulce rolkowe i regulujemy je (jeżeli rower je posiada)
-Sprawdzamy stan techniczny hamulców i regulujemy je.
-Sprawdzamy i ustawiamy adekwatne ciśnienie w oponach

Wszystkie nowe komponenty dodatkowo płatne, ich wymiana w cenie serwisu.


PRZEGLĄD DUŻY – 149zł
-Przegląd duży obejmuje całkowity serwis roweru
-Rozbieramy, czyścimy i smarujemy elementy łożyskowane, takie jak stery i suport
-Czyścimy, smarujemy i regulujemy cały napęd, sprawdzając stan poszczególnych komponentów
-Zużyte elementy (linki i pancerze, elementy napędu) wymieniamy po wcześniejszym ustaleniu z klientem
-Pełen serwis kół - centrowanie i sprawdzenie naciągu szprych, czyszczenie i smarowanie piast z wymianą kulek na nowe
-Sprawdzamy stan techniczny hamulców i regulujemy je.
-Sprawdzamy i ustawiamy adekwatne ciśnienie w oponach
-Czyścimy rower

Wszystkie nowe komponenty dodatkowo płatne, ich wymiana w cenie serwisu.

PRZEGLĄD MAŁY - 69zł
-Przegląd mały obejmuje podstawowy serwis roweru
-Kasujemy luzy w sterach i piastach
-Regulujemy napęd i smarujemy łańcuch, sprawdzając stan poszczególnych komponentów
-Regulujemy hamulce sprawdzając ich stan techniczny
-Sprawdzamy i ustawiamy adekwatne ciśnienie w oponach

Wszystkie dodatkowe czynności takie jak np. centrowanie, wymiana komponentów, smarowanie elementów łożyskowanych, czy wymiana opon dodatkowo płatne wg. cennika + koszt wymienianych elementów.


SERWIS PIAST WIELOBIEGOWYCH - PLANETARNYCH - 80-150zł
Zajmujemy się serwisem wielobiegowych SHIMANO NEXUS 3, NEXUS 7, NEXUS 8, ALFINE 8, ALFINE 11, SRAM SPECTRO, SACHS, STURMEY ARCHER
-Rozbieramy, czyścimy całkowicie piastę i każdy jej poszczególny element
-Wymieniamy zużyte elementy - koszyki kulek, moduły (każdy wymieniany moduł/komponent dodatkowo płatny)
-Zalewamy i nasączamy złożoną piastę specjalnym olejem dedykowanym do piast wielobiegowych (nie używamy środków zastępczych takich jak oleje przekładniowe do skrzyni biegów)
-Smarujemy elementy ruchome smarem dedykowanym do piast wielobiegowych
-Składamy i uszczelniamy piastę
POZOSTAŁE CZYNNOŚCI
-Regulacja piasty wielobiegowej - 25zł
-Rozebranie piasty z diagnozą - 40zł
-Wymiana manetki i linki z regulacją piasty - 40zł

Serwis piast wielobiegowych nie należy do najłatwiejszych usług serwisowych i nie każdy serwis rowerowy się ich podejmuje, stąd też cena nie należy do najniższych i uzależniona jest od typu piasty i jej stanu technicznego. Zastrzegamy sobie prawo do zwiększenia widełek cenowych w trakcie serwisowania piasty, w wypadku stwierdzenia nadmiernego zniszczenia piasty np. poprzez korozje, gdzie doprowadzenie piasty do stanu użytkowego wymaga poświęcenia większej ilości czasu. Serwisując piastę u nas masz pewność, że robimy to dobrze i dokładnie.


SERWIS ROWERÓW ELEKTRYCZNYCH Z SHIMANO Di2 i SHIMANO STEPS Di2

Nasz serwis obsługuje komponenty z rodziny SHIMANO Di2. U nas przeserwisujesz i sprawdzisz działanie każdego pojedynczego elementu oraz ustawisz działanie elektrycznych komponentów pod własne preferencje.
-Regulujemy działanie przerzutek elektronicznych
-Ustawianie działania manetek pod indywidualne preferencje klienta
-Diagnostyka komponentów - wykrywanie i usuwanie błędów
-Obsługa systemu z rowerami elektrycznymi w standardzie STEPS
-Sprawdzanie działania wszystkich komponentów (silnik, bateria, sterownik) w standardzie STEPS
-Regulacja i diagnostyka działania piast wielobiegowych z modułem elektrycznym STEPS
-Wymiana poszczególnych elementów i parowanie całego obwodu elektronicznego
-Aktualizacja oprogramowania
-Wymiana klasycznego osprzętu na osprzęt SHIMANO Di2 - parowanie i regulacja



SERWIS ROWERÓW ELEKTRYCZNYCH Z SYSTEMEM INNERGY (GAZELLE)
Oferujemy serwis i diagnostykę rowerów elektrycznych wyposażonych w systemy Innergy spotykane głównie w holenderskiej marce Gazelle.
-Diagnostyka komponentów - wykrywanie i usuwanie błędów
-Sprawdzanie działania wszystkich komponentów (silnik, bateria, sterownik)
-Wymiana poszczególnych elementów i parowanie całego obwodu elektronicznego
-Dostępność do wszystkich komponentów rowerów elektrycznych Gazelle

SERWIS ROWERÓW ELEKTRYCZNYCH Z SYSTEMEM BAFANG (ECOBIKE, ROMET)
Oferujemy serwis i diagnostykę rowerów elektrycznych wyposażonych w systemy BAFANG spotykanym głównie w rowerach ECOBIKE i Romet.
-Diagnostyka komponentów - wykrywanie i usuwanie błędów
-Sprawdzanie działania wszystkich komponentów (silnik, bateria, sterownik)
-Ewentualna wymiana i parowanie komponentów

Podejmujemy się również serwisu innych rowerów elektrycznych.


SKŁADANIE ROWERU POD PREFERENCJE KLIENTA

Składamy rowery od podstaw pod Twoje preferencje. Jeśli szukasz roweru innego niż wszystkie, roweru, który ma być stworzony tylko dla Ciebie, to my się tym zajmiemy. Dobierzemy pod Ciebie wszystkie najdrobniejsze komponenty i stworzymy Twój idealny rower.

KOŁA
-zaplatanie koła, sprawdzamy naciąg tensometrem – 40zł
-centrowanie koła - 15-25zł
-wymiana szprychy - koszty centrowania i szprych + 2zł/szt
-wymiana piasty lub obręczy – 40zł
-wymiana opony lub dętki/taśmy – 5-10zł
-wymiana opony lub dętki w rowerze holenderskim – 25zł
-konserwacja piasty przód (nowe kulki, czyszczenie i smarowanie) – 20zł
-konserwacja piasty tył (nowe kulki, czyszczenie i smarowanie) – 25zł
-odkręcenie wolnobiegu/kasety – 5zł
-wyciąganie wgniecenia w obręczy - 10-20zł (w zależności od uszkodzenia)

SUPORT
-wymiana suportu (octalink, kwadrat, hollowtech II) – 20-30zł
-wymiana suportu typu PRESS FIT - 40-50zł
-naprawianie uszkodzonych gwintów w mufie suportowej - 80zł
-wymiana/ściągnięcie korby – 15-20zł
-wymiana blatów mechanizmu korbowego - 20-30zł
-wymiana pedałów – 5zł

STERY I WIDELCE
-czyszczenie i konserwacja sterów - 20zł
-wymiana wianków w sterach plus smarowanie i czyszczenie - 20zł
-wymiana sterów - 30-40zł
-gwintowanie rury sterowej - 30-50zł
-przycięcie rury sterowej - 10-20zł
-nabicie nowej gwiazdki - 10zł
-nabicie bieżni - 10zł
-ściągnięcie starej bieżni - 10zł

PRZERZUTKI I MANETKI
-regulacja przerzutki tył/przód – 10zł
-wymiana manetki z regulacją – 25zł
-wymiana linki i pancerza z regulacją – 25zł
-wymiana przerzutki z regulacją – 25zł
-prostowanie haka – 15zł

HAMULCE

-regulacja hamulca typu v-break – 10zł
-regulacja hamulca tarczowego – 10zł
-wymiana linki/pancerza + regulacja hamulca – 25zł
-wymiana szczęki hamulcowej – 15zł
-wymiana klocków + regulacja hamulca – 20zł
-wymiana klamki + regulacja hamulca – 20zł
-odpowietrzanie hamulca hydraulicznego – 25zł
-instalacja hamulca hydraulicznego + odpowietrzanie – 35zł

RAMA
-wymiana ramy - 150zł
-złożenie roweru od podstaw - 100zł
-prostowanie/kalibracja haków osi piasty tylnego koła - 40-50zł

INNE CZYNNOŚCI SERWISOWE

-montaż dodatkowych podzespołów nie ujętych poniżej – 5-20zł
-montaż fotelika - 10zł
-montaż bagażnika/koszyka - 10zł
-montaż błotników - 20zł
-montaż siodełka - 10zł
-wymiana wspornika kierownicy na ruchomy + geometria - 20zł
-wymiana chwytów - 10zł
-montaż owijki - 15zł

ROWERY ZNISZCZONE, ZANIEDBANE, RDZA, BAGNO, DOPROWADZONE DO STANU NIEUŻYTKOWEGO PODLEGAJĄ INDYWIDUALNEJ WYCENIE SERWISANTA i nie mieszczą się w wyżej wymienionych widełkach cenowych.

SERWIS EKSPRESOWY płatny dodatkowe 50% ceny całego serwisu - rower do odebrania tego samego dnia w ramach godzin pracy serwisu, usługa rozpoczęta zaraz po dostarczeniu roweru do serwisu.

ODBIÓR ROWERU OD KLIENTA
Odbieramy rower bezpośrednio od klienta na terenie miasta Rzeszowa i dowozimy po wykonaniu serwisu.
-max. 3 rowery - na terenie Rzeszowa - 20zł + 5zł/jeden rower
-max. 3 rowery - do 10km poza granicami Rzeszowa - 30zł + 5zł/jeden rower
-max. 3 rowery - do 20km poza granicami Rzeszowa - 40zł + 5zł/jeden rower